Художні особливості китайських коміксів у ранній період реформ 1970-1980-х рр.

Випуск вісника: 
Сторінки: 
82-87
Анотація: 

 У статті простежено передумови розвитку китайських коміксів 1970-1980-х років, включаючи політичне середовище, видавничу діяльність та теоретичні дослідження. Досліджено художні особливості та спільність рис китайських коміксів політики раннього періоду реформ. При аналізі композиційних характеристик коміксу цього періоду виявлено особливості розвитку національних форм створення коміксів та вплив західного мистецтва і культури на використання традиційних прийомів. Серед нововведень відстежується впровадження у композиціях контрастності, широкоекранних прийомів,  крупного плану, хед-апу, векторного планування простору та масове застосування кадрованої композиції. Відзначено зміни у виразі змісту, які набрали ознак відчуття безперервності часу, безкінечності простору, реальності предметів та змісту, що матиме вплив на подальші мистецьки пошуки

УДК: 
811.111:811.161.2]"1970-1880
Мова публікації: 
Українська
Список літератури: 

王少军.二十世纪中国漫画研究[D].中央美术学院,北京,2008.C.1. [ Ван Шаоцзюнь. Дослідження китайських коміксів у ХХ столітті: образотворче мистецт:   /Центральна академія образотворчих мистецтв, Пекін, 2008.C.1. ]
姜卫普.新漫画艺术三十五年[J].美术,1984(7):51-56. [ Цзян Вейпу. Тридцять п’ять років нового комічного мистецтва. Образотворче мистецтво. 1984. №7. C.51-56. ]
李花环.建国七十年漫画演变[J].荣宝斋,2019(5):164-193.[Лі Веньцю. Еволюція розвитку коміксів за останні сімдесят років з часу заснування Китайської Народної Республіки . Rong Baozhai. 2019. №5. C.164-193. ]
许修明.中国漫画:“艺术场”的倾向与失落[J].民族艺术, 2016, 000 (001): 86-92. [ Xu Xiuming. Китайський комікс: схильність та втрата "мистецького поля". Національне мистецтво. 2016. №000 (001). C.86-92. ]
张力.坚实的新起点——连环画《人到中年》及其作者[J]. 美苑, 1981(04):46-47. [Напруга. Суцільна нова відправна комічна комічна комічна "Люди до середнього віку" та його авторів. Meiyuan. 1981. №04. C.46-47. ]
 李文秋.人民的心声——论1949年以来连环画的"大众化"捩变[J]. 西北美术:西安美术学. [Лі Венкіу. Голос людей -на "популяризації" картин з 1949 року. Північно -Західне мистецтво: Журнал Академії образотворчих мистецтв Xi'an. 2019. №3. C.2. ]
刘千.天道酬勤结甘果 评 李白和杜甫 连环画论从 1983 (4 112 119院学报, 2019(3):2. [ Лю Цян. Tiandao нагороджує огляд Gan Guo- "Лі Бай і дю Фу". Теорія серійної картини.1983. №04. C.112 119. ]
王玉兴.《连环画收藏指南》,哈尔滨:黑龙江人民出版社,一九九九年版,C47. [Ванг Юксінг. Посібник з комічної колекції. Харбін:Видавничий дім Хейлонджіан. 1999. С.47. ]
宋梦寒.与共和国同行——连环画70年史脉撷华[J]. 中国美术, 2019(3):6. [Пісня Менган ходила. з Республікою -70 років історії коміксів Пай Хуа. Китайське мистецтво. 2019. №3. C.6. ]
 高永利.八十年代中国连环画艺术形式研究[D]. 太原理工大学, 2012. [Гао Йонглі. У 1980 -х роках китайський серійний живописний художній досліджень: Дизайн:   /Технологічний університет Тайюань. Тайюан, 2012. C.17. ]