Історичне тло, філософсько-естетична платформа і світоглядні засади українського модернізму

Випуск вісника: 
Сторінки: 
38-52
Анотація: 

У даній статті розкривається історичне підґрунтя формування особливостей модернізму в українському мистецтві першої третини ХХ ст. Також виявлено специфіку формування світоглядних засад модернізму та його філософсько-естетичної платформи в українському мистецтві з урахуванням певних реґіональних відмінностей

УДК: 
7.03’06(477):[14+111.852]
Мова публікації: 
Українська
Список літератури: 
  1. Голубець О. Мистецтво ХХ століття: український шлях. Львів : Колір ПРО, 2012. 200 с., іл.
  2. Стельмащук Г. Українські митці у світі: матеріали до історії українського мистецтва ХХ ст. Львів : Апріорі, 2013. 520 с. : іл.
  3. Дианова В. М. Постмодернистская философия искусства: истоки и современность. СПб. : Петрополис, 1999. 240 с.
  4. Поліщук Я. Міфологічний горизонт українського модернізму. Івано-Франківськ : Лілея-НВ, 2002. 391 с.
  5. Павличко С. Дискурс модернізму в українській літературі. Київ : Либідь, 1997. 357 с.
  6. Бычков В. В. Эстетика. Москва : Гардарики, 2002. 556 с.
  7. Богомазов О. Живопис та елементи. Київ : Задумливий страус, 1996. 176 с. : іл.
  8. Горбачов Д. «Він та я були українці». Малевич та Україна : антологія / упоряд. С. Папета, О. Папет]. Київ : Сім студія, 2006. 456 с. : іл.
  9. Горбачов Д. Наївність ― цинізм цнотливості… Давид Бурлюк-Писарчук у ролі великої дитини. Хроніка 2000. 1994. Вип. 3-4. С. 223–236.
  10.  Ріпко О. У пошуках страченого минулого: Ретроспектива мистецької культури Львова ХХ ст. Львів : Каменяр, 1995. 286 с.
  11.  Мудрак М. Розрив чи тяглість? «Аванґард» України в пошуках системи. The Phenomenon of the Ukrainian Avant-garde 1910-1935 = Феномен українського аванґарду 1910-1935. Каталог виставки. Winnipeg Art Gallery, 2002. С. 85–89.